Viltelivolt

Går bättre med falsetten idag.. Snart är jag där!

JAHAAA jag känner att jag har lite mycket att göra idag.
Samtidigt som jag ska stänga affären vid 6 ska jag vara uppe i hallen och ha 20 voltande barn att hålla koll på.

Får alltid lite hjärtklappning när dom kommer springandes i full kareta, totalt orädda, och gör sina små volter..

Och där står jag, en halvmeter över havet och ska ta emot "smågrabbar" lika stora som mej.
Blir stolt mama när det går bra, vill grina hos min mama om det går mindre bra.

OCH VAD ÄR DET MED MEJ ATT SÄGA/SKRIVA GRABBAR?!?!
När blev jag en sån tönt?


Kommentarer
Postat av: watilda

äsch, nu är dom ju ändå försäkrade!

HAHAHAH okej, de där va dåligt sagt av mej som är ledare... skäms.

2011-10-07 @ 02:52:18
URL: http://tldz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0