Tillbaka i butiken

Ooooch jag är tillbaka på Foto City!

Har hela dagen tränat in min falsetthälsning. Jag går alltså upp några tonarter när jag hälsar, gällt och jobbigt högt utropar jag "Hej hej" och ser käck ut när en kund kommer. Var expert på den hälsningen i somras, nu är jag lite ur form känner jag.. Men har en hel vecka på mej att få in den igen! Snart kan bara hundar höra mej..

Det har varit en bra dag för övrigt! Ida var på besök och hämtade sina bilder, jag fick en kebabtallrik stor nog att föda ett mindre land + en bulle och jag ligger bra till i tid. WOOOTWOOOT!

Dessutom finns det massa bilder på mej här = alltid bra!


Rymlingar från psyket..


Kommentarer
Postat av: Lollo

Känner igen det där med att man använder en annan röst. Insåg i sommras på glasscafét att jag använder en helt annan röst när jag pratar med kunder, jag pratar mycket ljusare och låter mera glad och positiv.



Vi är helt enkelt serviceminded ;)

2011-10-04 @ 18:55:32
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0