Lilla lättstötta jag

På p3 nyheter säger dom nu att p-piller kan orsaka blodpropp..
VA?! VAD SÄGER DOM?! STOPPA PRESSARNA, VI HAR EN VÄÄÄRLDSNYHET PÅ G HÄR!

............

Är lite lättretlig idag.. 

Låt mej lista saker det kan bero på:

-PMS?
-Att allt och alla är dumma i huvudet?
-Att jag har fett hår och fuldag?
-Att jag är torr på underläppen trots superstark hydrokortison?
-Att mina humörsvängningar inte har lagt sej?

Tur att jag är själv på jobbet, så att mina små utbrott inte går ut över någon annan än mej själv.

Rycker upp mej NU!
Lyssna här! Tycker låten är otroligt störande OCH bra.
Säger mycket om hur mitt humör är just nu..


Kommentarer
Postat av: Moster

Inte ska väl du må så....... Du som är så BRA! Tänk bara positiva tankar NU.

2011-10-26 @ 15:30:50
Postat av: ellen

Nej jag förtjänar faktiskt ett jämnt humör tycker jag! Ja jag övar just nu, men idag mår jag bra också :)

2011-10-27 @ 08:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0