Hurricane Ellen

Idag är jag en känslostorm igen.

Eller storm.. Jag är en orkan. Orkanen Ellen som blåser in över USAs kust och förstör allt i min omgivning och skapar skräck! Folk kommer tala om mej i decennier och Katrina kommer blekna i jämförelse med mej.

HAHAHA fick en så jävulskt kul bild i huvudet av mej själv som aggressivt väder nu..

Jaja. Ojämn i humöret var det ja!
Jag är både glad och arg idag. Förstår inte hur det går till ens. Men jag är det.

Vi listar!

Saker som gör mej arg just nu:
- Min jävla mensmage. HATAR den. Vill slita ut min livmoder, stirra den i vitögat och skälla
- Jag fryser hela tiden
- Mitt hår växer långsamt
- Mitt humör

Saker som gör mej glad:
- Världens bästa mormor och morfar som göder mej varje dag
- Ska få dricka vin och äta räkor och kex med Micha och Ida ikväll
- First Aid Kit - The Lion's Roar
- FREDAG!

Såja. Nu är jag klar, begrunda mitt mästerverk.


Kommentarer
Postat av: Moster

Världens finaste vy, och känslosam.

2011-11-12 @ 13:42:03
Postat av: monstermalin

Hahaha..Du är så rolig när du är arg!

Nå, hur ska du känna inför den kommentaren? Arg? Glad



Trodde det var Kajsa först på kortet, men det är du va?

Puss

2011-11-12 @ 15:00:48
Postat av: Lollo

Haha, läste tills du skrev att Katrina kommer bleka i jämförelse med dig och tänkte: Hon har mens.



Hade tydligen rätt men, det var väl för att jag kände igen mig själv i det humöret. ;)

2011-11-12 @ 15:24:07
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: ellen

Ja idag är det bättre så jag kan hantera det ;) Nej det är Kajsa, har snott bilden av morfar! fast nu när du säger det så är vi rätt lika :) puss på er!

2011-11-14 @ 09:00:31
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Hoppas du har fått en bra start på veckan. :-)

2011-11-14 @ 10:17:55
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0