Åka till paradiset av billiga möbler

Som den tekniknörd jag är lyckades jag komma på vad som var fel med datorn. Och det var inte datorn. Det var CDjävulen som inte ville funka? Kan man ju tycka att jag skulle kunnat listat ut det innan jag blev arg och svettig. Men nejdå, gillar ju att vara en dramaqueen. Bli arg först, tänk sen är ett bra motto.

Jaha, idag ska jag, Ida, Micha och Klämmet till... IKEAAAAA! YEEEESS!!
Mina drömmar blev slutligen besannade!

Vill sjunga Ikealåten av Svensk Pop hela tiden.

"Om vi åker till Ikea nån dag och prövar alla sängar du och jag.."

Ska sjunga den för brudarna idag, se dom djupt i ögonen och hoppas på att dom fattar den uppenbara hinten..

He-he-he..


Idag är jag en läjåpard med crazy eyes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0