Flytta saker

Håller på att packa tills imorn när Ylva och jag åker till Torsby.
Försöker även packa ner lite flyttgrejer men det är inte lätt.

Jag vet ju inte vad jag kan behöva ha kvar i 2 veckor?!
Står där och velar.

"Salt och pepparkaret kanske? Som inte är fyllt med salt och peppar.. Men jag kaaanske får för mej att fylla det nu ju? Eller tavlorna.. Men ska jag bo kalt i 2 veckor?! Så deprimerande.."

Behöver en utomkroppslig upplevelse och inse hur löjlig jag är.
Var är dom när man behöver?


Kommentarer
Postat av: Modern

Utomjordingen anbefaller: Behåll salt o peppar kvarnarna du. De får plats i handskfacket om det tryter:)

2011-05-19 @ 20:44:58
Postat av: Monster-Malin

Vaddå packa? Slääääng...all gammal skoldret, åtminstone nästan all dret. De ä fortfarande kvar i kartongen från december -93, därru!! Puss:D

2011-05-19 @ 22:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0