TVpundare


Var hälsad ungdomar!

Checka mina nya bralls, apbreda och apsköna. Kap of the year!

Kom tillbaka från Ludvika för någon timme sen.
Nu chillar jag lite i soffan och glor på TV. Jag fann mej själv leta hysteriskt efter fjärren.. Sådär frenetiskt och darrhänt, som att jag hade förlagt en bebis eller nått. Den låg under väskan, fjärren alltså, inte bebis. Jag kunde återigen andas. Det kändes som ett wakeup call, som att jag vore en TVpundare.

Det gick snabbt över när reprisen av Top Model började.


Kommentarer
Postat av: Modern

:) Fräcka brallor! Synd bara att du ska ärva alla mina laster:S

2011-03-27 @ 22:41:35
Postat av: Moster

Tänk att mysbyxoer är så fula och så underbart att ha på sig......

2011-03-28 @ 11:02:12
Postat av: ellen

Mor: Tack å tack! =) Äsch då, jag är en fantastisk människa ändå, precis som mor min ;)



Moster: Dom är gudomliga! Och dom snyggaste mysisar jag har ;)

2011-03-28 @ 14:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0