Lite bitter

Ååååh, det spritter i kroppen min av rastlöshet.
Jobbig kurs med jobbiga jävla vetenskapliga artiklar och jobbiga föreläsningar.
Vill bara tonårsbröla mej igenom hela kursen.

Men jag biter i, tuggar och sväljer med hull och en jävla massa hår.
*Hostar stora hårbollar*

MEN! Imorn är det fettisdagen och jag ska ha middag på kvälln. Och allt blir roligare om man tänker att fettisdagen uttalas fettis-dagen. Erkänn, ni fnissar lite nu va, åt mina dråpliga skämt. Lite kul är jag allt!


På fredag åker jag med släkt och vänner till Trysil, då får kusin EMMA träffa mej igen!
Gud så hon har längtat! Det enda hon tjatar om.


Kommentarer
Postat av: Moster

Ja herre gud va vi längtar, efter dej puss.

2011-03-08 @ 14:50:52
Postat av: Lollo

haha. Jag frågade mamma om det heter fettis-dagen eller fet-tisdagen. La ner den tillslut och kom fram till att jag kommer säga semeldagen. ;)

2011-03-08 @ 17:07:47
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: ellen

Ja jag vet moster ;) Jag längtar efter er med! puss

2011-03-08 @ 17:20:36
Postat av: Modern

Ho ho ho:D You are on fire! Mycket fniss från din lättroade moder:) När åker du hem? Har ätit fettisbulle idag:)

2011-03-08 @ 17:31:53
Postat av: ellen

Haha, BRA att jag roar någon ;) Jag har inte bestämt mej än, och det beror lite på hur mycket vi måste plugga imorn. Men antingen imorn eftermiddag/kväll eller mitt på dagen på torsdag! :) Jag har med ätit fettisbulle!

2011-03-08 @ 18:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0