Hoppas på en skandal

Sådär ja, då har jag avverkat alla filmer utom Love at first hiccup.
Jädrit bra jobbat alltså, kudos till mej!

En trevlig överraskning hände igår också, min Jonas kom och hälsade på.
Tänka sej en sån bra pôjk jä har.

Just nu tittar jag på mellofestivalen. Varför egentligen? Jag har sett alla bidrag redan, jag röstar inte av principsak och hejar nästan alltid på dom bidrag som inte går vidare. Värdelöst. Jaja, kanske någon "skandal" inträffar idag om jag har tur.. Shirleys änglar kanske inte går vidare?! Värre än så kan jag inte tänka mej.


Trevlig lördag hälsar 4-eyes!


Kommentarer
Postat av: Modern

Good night Honeypie! Har varit på fjället och lyssnat på riktig musik:) Hoppas magen är bättre! Puss!

2011-03-06 @ 00:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0