Bal på slottet

Uuuuäääk, det är så fuktigt så allt allt allt blir klibbigt.
Känns som att man är svettig konstant. Har jag inte gjort mej förtjänt av svett vill jag inte gå runt med kläder kletade på kroppen. Vidrigt, ryser i hela kroppen på mä!

Men jaha, vad har jag gjort idag då?

Jo det ska ni veta, jag har varit och kollat på baaaalen, främst på Jonas.
Fint så fint.

Nej, nu går jag upp och kollar på ungar som kläcks på femman eller nått.
Klarar inte av actionfilmen mor och far envisas med att titta på.

Klarar aldrig av actionfilmer.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Men Ellen, om du inte klarar av att se på actionfilmer hur klarar du då att se när de föder barn på tvn? Usch, jag får rysningar i kroppen när jag tänker på det och varje gång jag ser reklamen om det så mår jag illa. Hur jag ska orka föda barn vet jag dock inte. Men inom film så är nog "föda-barn-serien" som en skräckfilm. ;)

2011-06-08 @ 21:51:04
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0