Sweeeden!

Hej. Känner ni igen lilla pillemariska mej?
Det är jaaaaag, Elleeeen juuuu!
Jag är i Sverige igen. Har varit i 2 dagar. Känns rätt gött faktiskt.
Det skönaste är att man kan göra sej förstådd igen.
Har behövt ställa om språket x antal gånger på 2 veckor.
Från svenska till danska till tyska till italienska till franska och sen tillbaka.
Känner att det är tur att jag läste spanska.
När folk har tilltalat mej har jag bara lett tillbaka och hoppats att det ska räcka.
Iallafall, har varit hur göttit som helst i Nice. Ni borde vara sotis på mej, så ni vet.
Men imorn får jag äntligen sova i min egen säng igen. No more luftmadrass, hotellsäng eller soffa. Inte heller brevid Klara. Hon har varit en tuff sängdelare. Inte rädd för att ta plats om en säger så.

Kommentarer
Postat av: Moster

Som sängkamrat är hon storasyster.

2011-07-07 @ 12:37:44
Postat av: ellen

Ja verkligen!

2011-07-07 @ 20:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0