KABOOOM!

Där släppte jag en bildbomb.

Jag har tagit ungefär 200 bilder i NY.
För både eran och min egen skull har jag bara valt ut några.. hehehe.


Vår gata, 103 Broadway i "snökaos".

Utsikt från MoMa.

Suddigt julpynt vid Rockefeller Center

Frukost

Vi såg Chicago, grymt bra!

Times Square by night

Mer frukost

Utsikt från Empire State Building

Jag var inte höjdrädd

Macys julpynt

Grand Central Station

Familj utanför Bubba Gump Shrimp

Hard Rock Café skämtade till det

Promenad i Central Park

Middag i Queens hos Kinga, Early och lilla Sophie.

Nyårsafton på hotellet. Jag och mor sorterade JellyBeans, kalas alltså

Åkte Yellow Cab

Såg Billy Elliot, också sjukt bra!

Vi åkte inte skridskor i Central Park, men kollade på

Många Ben and Jerrys, vi åt Cinnamon Buns

Mås vid frihetsgudinnan. Hakade upp mej på måsar, har x antal bilder på dom

Här ä ho, lite närmare

Sen åkte vi med min båt till min ö Ellis Island.. Höhö

Sista kvällen åt vi på favvostället Metro Diner

Pju, nu orkar jag inget mer. Nu ska jag ta tag i PMet, som jag längtat.


Kommentarer
Postat av: Mischie

plugga på nu elloen så vi kan ses! :)

2011-01-06 @ 14:24:44
URL: http://mischiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0