Lilla dramaqueenen

Jeeedrar i min lilla låda vad jag har sovit dåligt inatt.

Jag har vaknat x antal gånger i panik och trott att jag missat tentan.
Så har jag lugnat ner mej när jag insett att det är en hemtenta som ska pågå i 2 dagar jag har framför mej. Det hade varit svårt att sova sej igenom 2 dagar även om jag försökte.

Jag antar att jag var rädd att det skulle vara som första hemtentan vi hade, när jag ringde hem till alla nära och kära och grät och ville hoppa av för jag förstod ingenting.

Haha, jag är en sån dramaqueen!

Men idag hade jag laddat upp med naturgodis, bon aqua och snus!
Finns inget bättre sätt att ta sej an en tentajävel.


Kommentarer
Postat av: Id

Nu kan vi alla skratta åt dessa gråtande telefonsamtal, men då.. Ojojoj va det va synd om dej Ellen :p

2011-02-16 @ 20:00:29
Postat av: ellen

Ja det var verkligen det! :P och jag fick dessutom bearbeta det inatt när jag vaknade sjösvettig beredd på att springa till datorn 3 på natten, haha!

2011-02-16 @ 21:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0