Fransar, bryn och heta stenar

Idag var en bra dag.

Upp i ottan, mot Öfvrebro och gå på kurs i bryn/fransfärgning och brynplockning och hot stone massage. Riktig ompysslingsdag, tänka sej se gött vettni.

Och efter ett evigt klippande och klistrande i mitt PM-helvetet så tror jag att jag äntligen är klar. Resultatet får vara ett senare problem..

Jomen ni ser, en bra dag.
Förutom att jag körde mot rött för första gången i mitt liv inne i Örebro city och blev tutat och blängd på av upprörd bilförare.. Sånt är hemskt pinsamt.


Mina ögonbryn och fransar, Ylvas verk.
Se så mystisk och fräknig jag ser ut..


Kommentarer
Postat av: pelle

Jävlar du, här gasar man på i självlyx! Mör nu eller? ;)

2011-02-09 @ 21:35:36
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Modern

Ha ha!! Jag minns när ni hånade mig när jag körde mott rött i Göteborg! Se så lätt hänt:)När man är från landet:S

2011-02-10 @ 14:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0