Sjuklingen



Tyck synd om ankmunnen?


Är ett riktigt litet vider just nu.
Hostar som en storrökare och är så slemmig i halsen att jag spyr. På riktigt. Spyr.

He-he.. Är. Så. Gooo!

Ikväll blir det julemys i grannkommunen.
Gänget är: Nyoppis-Ida, Thai-Micha, Preggers-Hannah, Storstads-Emma och jag, Sjukis-Elis.

Herregud vad jag saknar dom?! Vi har inte setts på aplänge!
Ska vara julmysigast i världen och sprida mina baciller.

Ånej nu fick jag ågren. Får man ens umgås med någon som är nyopererad eller gravid när man är sjuk? Skitsamma. Jag får väl köpa med en stor plastbubbla att sitta i om inte annat.


Kommentarer
Postat av: Storstadsemma

Haha! Det ska bli underbart att träffa sig sjukisellen ;) du får hosta i armen så du inte smittar de känsliga. Puss<3

2011-12-21 @ 16:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0