Jåpphar

Jobba jobba joo-oobbaaa!
(hejarklacks vrål)

Alena i affären igen, resten av veckan. Spännande. Hoppas ej på fler jobbiga incidenter som sist jag var själv, för nu är Emil på kolmården och jobbar och kan alltså inte komma farandes när jag nästan gråter av panik. När han ändå är där kanske han kan scora ett delfinskötarjobb till mej? Tycker jag inte är för mycket begärt.

Är just nu inne i ett flow av kalas. Förra veckan var det 3 stycken.
Den här veckan har jag avverkat ett kräftkalas och nästa är på lördag.

Fatta se gött en haret iblann asså?!


Elin och Lina. Var i Elins alldeles perfeka sommarstuga.
"Här kan man ju bo på riktigt!" tror jag att jag kläckte ur mej.

Ida och Josie var glada och fina i sina hattar, som Ida tycker är de viktigaste tillbehöret på kräftskivor. Kräftor då? Undrade jag.

ida är en rutinerad kräftätare..

Jag fann naturligtvis ett djur som jag var tvungen att plocka upp och tvångsmysa med.
Ett ticks jag har och arbetar med varje dag.

Sen badade vi balja när klämmet kom på besök. Observera Ida, MED hatt.

Jag ville ta mycket plats på bilden och bredde ut mina arma armar.

Sen ville Lina leka lapp-leken. För det hade hon sett på fejjan att folk gör det men hon hade aldrig gjort det själv.

Japp, så såg det ut igår. Har förövrigt en halv miljon bilder från förra veckans festbravder.
Men dom håller jag för mej själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0