Flashbacks

Skepp och hoj landkrabbor!

Jag packar återigen min lila bag och beger mej hemåt imorn.
Långledig, tentaplugg, äta mammas och pappas mat och bli lite ompysslad, se gött se gött.

Idag fick jag flashbacks från matte B när vi pluggade statistik hos Frida.
Ylva förklarade. Jag förstod inte. Jag blev otrevlig. Jag fick skämmas för mitt beteende.

Tänk er, så hade jag det ett heeelt år när vi läste matte B, värsta ämnet ever.
Fast Ida skämdes nog ännu mer över mej än jag gjorde när jag harkelsuckade läraren rakt upp i ansiktet när hon förklarade för mej..

Pinsamt.


Kommentarer
Postat av: Emil

Mamsen up in the day du vet =)

2011-04-06 @ 19:30:33
Postat av: ellen

Sanningen det ;)

2011-04-06 @ 21:33:16
Postat av: skoog

pinsamt är bara förnamnet :P

2011-04-07 @ 07:44:39
Postat av: ellen

höhöhö ;)Men jag växer hela tiden Ida, jag vet när det är tid att hålla inne suckarna numer!

2011-04-07 @ 14:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0