Törr

Tänk vad pappa kan. Nu har han fixat min dator.

Även stålmannen och supergirl kan behöva hjälp ibland, så döm inte!

Igår samlade jag och mina tjejer en hel jävla massa vuxenpoäng.
För första gången på många många år satt vi inne på mârtensfredagen.

Det kändes konstigt att vakna imorse och vara i bra skick.

Hade ett missat samtal imorse från Okänd.
Gissar på att det var Emil som ringde för att tala om för mej hur törr jag är.

Jag undrar jag vad som är värst.
 Att vara törr på festkvällen eller vakna upp dagen efter och vara törr i munnen.

Höhö.
Mer vuxenpoäng till mej. Ett tört skämt.

Nej! Dags att korka upp snart tror jag.


Ikväll kör vi!

Dagens låt:
H*wood - Could it be you (Punk Rock Chick)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0