Lillördag i bilder

Roliga saker igår:
- Festa med Ylva och Frida
- Träffa folk
- Dansa

Tråkiga saker igår:
- Displayen på min kamera gick sönder
- Otroligt onda fötter och rygg


Göra tacos!

Köttfärsen lagade inte sej själv utan av Ylva

Leka lekar, Frida vad kungen.

Jag var Jim

Ylva var Musse. Ingen vann.

Frida drack äckligt vin med fin förpackning. Been there, done that!

Sen kom skjutsen. Lena och ALexandra var glada!

Okänd kille och Erika på förkrök hos Victor.

Skål!

Fångade bubblan!

Gissa vad jag drack..

Förkröksvärden filosoferade

Här upptäckte jag att displayen var sönder. Kort tagna på måfå alltså, good job!

Lesset Ellen, jävla kamera!

Lena gjorde sej fin.

Sådärja! Det var kvällen igår.
Nu går jag till Frida.


Kommentarer
Postat av: Modern

Kul att få va' med lite på festen:) Tråkigt med kameran:( Typiskt fotohandlare!

2010-09-02 @ 20:15:14
Postat av: Moster ingrid

Vilken tur att du inte köpt ny! och att priset gått ner rejält på canon just nu.DÄ DÖ!

2010-09-03 @ 12:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0