Danke schön

Igår var det det oktoberfest på holländer.
Då äter man sourkraut och dricker:

Oktoberfestöl!

Und Oktoberfestbier!

und mer oktoberfestbier!

Och nej. Jag läste inte tyska.
 Jag är bara en naturbegåvning på alla språk, danke schön very mucho.

Igår kväll fick jag århundradets hostattack.
Jag hostade oavbrutet i 20 minuter. Till slut fick mama på nedervångingen nog.
Jag fick hostmedicin, nässpray, tigerbalsam på bröstet, halstabletter, förkylningshonung och vatten. Till slut somnade jag.

Thank you God!


Kommentarer
Postat av: Idi

Det sitter i huvudet Ellen ;)

2010-09-25 @ 21:05:04
Postat av: Monster-Malinm

Mamma kan hon!!!!

2010-09-26 @ 23:16:19
Postat av: Modern

Nåja, inte Gud kanske...Gudinna mer?:)

2010-09-27 @ 17:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0