Arg och hostig

Nehepp.. Datorn vill inte idag.
Kan inte kolla på bilder. Kan inte lyssna på musik.

Jag är så arg. Så fruktansvärt arg att det har gått över till att jag är alldeles lugn.
Jag börjar bli orolig för mej själv.

Idag gick jag ut och gick själv i Hällefors. Jag gick vilse och blev kissnödig.
Ingen höjdare. Och nu hostar jag dessutom.

Sen är det halv åtta hos mej.
Jag har bytt rätt 4 gånger. Men nu har jag bestämt mej för tacogratäng.

Hoppas Frida och Ylva blir nöjda med det.


Eat or.. Don't.

Imorn kommer jag hem Torsby, hör ni det?!


Kommentarer
Postat av: Modern

:) Vilse?! Kör försiktigt i morgon! Pappa säger: Pumpa däck! Annars farligt! Puss!

2010-09-08 @ 17:35:31
Postat av: Christian

Hej Ellen



Jag heter Christian och jobbar på uppdrag av Disney Channel. Jag skulle vilja komma i kontakt med dig för att diskutera ett samarbete med Disney Channel jag tror du skulle vara intresserad av.



Skicka mig gärna ett mail på [email protected] så kan vi fortsätta diskussionen där.



Vänligen,


Christian

Pronto för Disney Channel

2010-09-10 @ 14:52:36
URL: http://youtube.com/disneychannelse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0