Where is the place to be in Häll?

Fick just en uppenbarelse.

Jag vet nu vad alla hälleforsbor gör på fredagskvällar.

Dom hänger på pizzeria Viking.

Det var tamejfan fullproppat med folk när jag skulle hämta upp min kebabrulle, och telefonen ringde var tjugonde sekund. Och folket kände sej rätt så hemma där inne, en tant gick bakom disken när det var dags att betala.

Jaja. Good to know om man skulle vilja vara mitt i smeten en fredagskväll i Häll.

Snart ska jag Idola i min ensamhet, dagens höjdpunkt..
Tjo-ho.


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Tråkigt att du är själv :/ Men vi får taa en utekväll i Hällefors då, nu när du vet vart alla är någonstans ;P

2010-10-08 @ 21:46:45
URL: http://annlouisewestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0