Tvättscore

GOD MORGON MAGGOTS!

Hönna fan gär ni ida ra?

Jag tvättar. Jag har tvättstugan alldeles för mej själv i 8 timmar om jag vill.
Fattar ni? 8 timmar. Det är som en dröm när man har en gemensam tvättstuga som man delar med typ 24 andra. Hur många maskiner kan jag tvätta då tro..? Vettefan om jag har så mycket tvätt så det räcker i 8 timmar.

Men man kan ju alltid försöka!

Nu ska jag gå tredje varvet, önska mej lycka till och håll tummarna att jag inte krympt något!


Gissa vilken känd tecknad figur jag är idag..


Kommentarer
Postat av: modern

Hej Lilla My! Aha, en tråkig ledig dag blir : Paradiset är en fri tvättstuga! Det kallar jag : survival of the fittest:)

Skaru mä på bio imôra?

2010-10-26 @ 14:39:52
Postat av: ellen

grattis morsan, du gissade rätt ;) pris: jag kommer hem imorn! japp japp, det var verkligen det bästa på hela dagen :P njaa, vi ska nog träffa jossa om hon kan imorn, hon är äntligen hemma i värmland! Så får passa på!

2010-10-26 @ 16:14:10
Postat av: Modern

Suit yourself! Kör försiktigt! Ett bra pris:)

2010-10-26 @ 17:06:15
Postat av: Anonym

Ellen, bli med mamma på bio, jossa skulle på bio med sin mamma då också sörru ;) mammakväll blir ;)

2010-10-26 @ 19:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0