Gnällen

Visste ni att mama unt papa kallade mej Gnällen när jag var liten?
Jag var alltså gnällig redan då.

Så för er som tröttnat på Gnällen kan sluta läsa nu. Godnatt på er.
Här kommer nämligen ett litet hypokondrikerinlägg:

Jag har gnällt på min ländrygg ett tag nu. Ibland värker den så jag tror den går sönder inombords. Idag fick jag hjälp. Av vår lärare och tjejer. Jag blev masserad och stretchad av 3 (TRE!) personer samtidigt!

Uh så avis ni är nu, jag känner det ända hit. Det riktigt spritter i kroppen av er avund.

Sen åkte Fridus, Ylva-Li och jag till Filipstad och kollade läget.

I 3 olika affärer stötte vi på:
Bok - När Ellen blev med barn
Film - Urcellen Ellen
Påse - Kort och gott Ellen

Vilken Ellen-dag! Jag känner hur mitt ego växer.


Mina krukgubbar fick hår också.
Den ena fick afro och den andra fick spretig tonårsfrisyr.


Kommentarer
Postat av: Modern

Ha ha!!:D Gillar dina krukgubbar!! Lellgnällen:) Puss!

2010-10-20 @ 21:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0