Djävulen i hårverktyg

Här sitter lilla jag, med massiv brännskada i handen.

Hur jag definerar massiv behöver ni inte bry er om. Jag har så ont så det känns massivt.

Har suttit med en kylklamp inlindad i en handduk i över en timme så jag misstänker att jag snart kommer förfrysa handen på brännskadan.. Går det förresten?

Hur jag brände mej?
Jag tappade greppet om plattången men lyckades fånga den i luften, men tyvärr var det på själva plattångsplattan.. 150 grader höll jag i min lilla hand i någon sekund.

Det är inte första gången jag gör mej illa på plattisen och inte första gången jag misstänker att Björn Axén och OBH Nordica har ett samarbete med djävulen..


Kommentarer
Postat av: Lollo

Förlåt Ellen, men det är så typiskt dig att göra något sånt! haha ;)

2010-10-16 @ 19:16:33
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: be

Fin blogg!

2010-10-17 @ 14:22:23
URL: http://betuul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0