Kall lägenhet

Jag har kommit på en perfekt julklapp till mej själv. Såklart.

Vill ni veta vad?
En vetekudde som är såpass stor att jag kan krypa in i den.
Höjden bör alltså vara runt 160 cm, så jag får några centimeters utrymme och cirka 1 meter på bredden. Samma sak där, jag är inte en meter bred, men just för utrymmets skull. Vill inte få klaustrofobi där inne.

Och förresten, när jag ändå är i farten. En större micro, så den stora vetekudden kan bli uppvärmd.

Alternativet till detta, en onepiece.

Det är vad jag önskar mej mest av allt just nu.
Jag glider runt här i lägenheten iförd 2 tjocktröjor och en mössa med minivetekudden klistrad intill kroppen.

Men minst av allt önskar jag att bo i Ylvas lägenhet. Den är ännu kallare.


Kommentarer
Postat av: Modern

Fattar! Och temperaturen bara sjunker och sjunker...

Blev ni klara idag?

2010-11-30 @ 18:35:59
Postat av: Anonym

Jag förstår att du inte önskar dig min lägenhet i julklapp! Men om du skulle ångra dig, skulle jag kunna tänka mig att ge bort den! ;)

2010-11-30 @ 20:53:40
Postat av: Ylva

Oj, glömde att skriva att det var jag!

2010-11-30 @ 20:54:22
Postat av: ellen

Mamma: Ja det blev vi, har lämnat in det och allt! :D Och ja, det var wierd att hon med har det, härmapan ;)



Hehe, jag förstod att det var du Ylva Li ;)Och tack, men nejtack.. klarar mej med min "kalla" lägenhet :P

2010-11-30 @ 21:37:27
Postat av: Fridutti

Vilken lyxig lya jag bor i då..nästan så jag svettas här inne;)..peppar peppar..snart pajar kanske mina element också. Ring och klaga, skulle jag gjort:)

2010-11-30 @ 21:57:13
Postat av: ellen

ja, du har ju rena bastun hos dej :p ja jag ska, imorn om jag får tummen ur ;)

2010-11-30 @ 22:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0