Bara en fattig student

H&M är ute efter mej.

Inom loppet av en månad har dom skickat 3 kataloger till mej.

Stopp och belägg nu företaget från helvetet!
Jag är bara en fattig student, FATTIG! Och dom jävlarna vet så väl så väl att jag kommer beställa något som sedan kommer bli försenat till mars och jag kommer svära på att aldrig någonsin mer beställa något från det långsammaste företaget i världshistorien..

Fast jag alltid gör det ändå.

Enorm hatkärlek mellan oss, enorm.


Tack som fan..


Kommentarer
Postat av: Modern

Ha ha! :) Men efter en sisådär 20 år när barna växt upp och så, DÅ orkar du stå emot!! Se till att bli vän med far din på fb nu förresten. Han har bara två vänner - varav en är jag. Puss!

2010-11-02 @ 17:12:24
Postat av: ellen

Ja, alltså har jag en tid kvar att begå samma jävla misstag om och om igen ;) Haha, han trillade dit iallafall! ja det ska jag göra. Puss!

2010-11-02 @ 17:20:08
Postat av: Josie

Fruktansvärt orolig är jag. Typiskt mig, typiskt mig. Men igår lämnade jag in "skiten" så får vi se vad lärarna tycker. Om inte annat så gör jag väl om och så vet jag vad jag ska leverera. Tack för att du tror på mig när jag inte själv gör det. Puss!

2010-11-02 @ 17:20:51
URL: http://kaleidoscopical.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0