Jåbät

Jag är på jobbet. Det är klent med folk.
Jag har framkallat alla bilder som ska framkallas.
Så jag bestämde mej för att vara lite artsy och ta svart/vita bilder på mina olika känslor jag har känt idag. KUL VA?!?! Ni kan knappt bärga er att se dom vavavavava?!

Okej då, eftersom ni tjatar:


Känsla nummer 1.
Lätt illamående men ändå nöjd med mej själv.


Känsla nummer 2.
I'm boooored. Var är alla kunder?!

Känsla nummer 3.
Känner mej busig. Ska jag gå på toa med öppen dörr fast det kan komma kunder?

Känsla nummer 4.
Åh så modebloggig jag känner mej, dagens outfit.


Känsla nummer 5.
Pirr i magen! En kund kommer, ihhhh!


Känsla nummer 6
Utmattad och trött efter alla konstiga frågor, vill sova.


Så. 6 helt verkliga känslor avklarade.
Tjusig är jag också.


Kommentarer
Postat av: Yos

LOVE IT! Du är för underbar fröken ÄLN!

2010-06-13 @ 08:07:38
URL: http://kaleidoscopical.blogg.se/
Postat av: Lillsyster

Vilken tur att du har din lillasyster som MÅSTE tycka att du e fin..

2010-06-13 @ 12:34:12
Postat av: Robin

Haha vilket bra inlägg, fler sådana!

2010-06-13 @ 14:17:22
URL: http://robinwinberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0