Brainfart

ÅHHERREGUD dom där 20 minuterna utan internet och tv var dom längsta i mitt liv!!
Jag trodde på allvar att jag skulle behöva läsa en bok eller nåt.

Jag har internetat sedan det kom tillbaka så nu börjar jag bli lite trött i huvudet.
Märkte det nu när Frida skrev sms och frågade om hon och tjejerna kunde komma över och träna lite motionsgympa.

Såhär skrev jag då:
"Bara att komma, men MAN får höra rörelserna runt mina klädgapar, bib! :p"

Menade att skriva:
"Bara att komma, men man får göra rörelserna runt mina klädpåsar, haha! :P"

Tur att jag alltid korrar mina sms innan jag skickar dom.


Här är mina klädgapar, bib :P


Kommentarer
Postat av: idä

tur att du alltid korrar sms, kolla bloggen nästa gång också då ;D

2010-06-01 @ 18:04:48
Postat av: Ellen

Ida, korrar=korrekturläser :P take it easy man ;)

2010-06-01 @ 20:09:15
Postat av: Mischie

Du är för härlig ibland. Bäst du kommer hem till byn o vilar upp dig lite ;)

2010-06-01 @ 23:16:44
Postat av: ida

hahaha, det där kom du på nu bara för att du inte vill ha fel :P du har aldrig använt det ordet förut :P

2010-06-02 @ 16:18:58
Postat av: Ellen

Felfelfel ida, looovar att jag inte hittade på det nu! :P men du vet, man får lära sej grejer här i hällefors ;)



Yes michiee, imorn kommer jag äääntligen hem och vilar ;)

2010-06-02 @ 20:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0