Jossa 20 år

Lördagskvällen hos Jossa:


Ida, Elin & Emma var där

Astrid och Emma var där

Lina var där, och snygg var hon!

Lilla Loool och en neddrogad jag

Jossa fick paketer

Sen härjade alla i köket en sväng

Lina visade sina tillgångar

Elin gjorde utfall

Här bar det iväg med Jossa

Apsnygga

Klämmet

Ida dansar classy dans

Sen gick vi till faktoriet

Alla utom Emma, hon ville cykla till faktoriet

Ida din toka!

Älskar att min lugg blir så snygg när jag är ute.

Såhär kul var det på faktoriet

Jag kissar hellre i trosorna än går in där igen! sa Ida

Jag höll med

Och så var det med det!
Jättekul kväll gurrrls!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Det var det verkligen! Tack kära du!<3

2010-07-19 @ 19:45:45
URL: http://kaleidoscopical.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0