Tack

Idag såg jag 4 pers inträngda i en epa.
Då tog jag en minut för att tacka Gud, mina föräldrar och min kompiskrets för att jag aldrig varit i epa-stadiet. Jag tror (och hoppas) inte ens att jag satt min röv i en epa en endaste liten gång.

Så, tack alla som medverkat till att jag INTE åkte epa när jag var 15.
Det har gjort mej till den jag är idag.
Man hör ju bara på Eddie Meduza vad som händer när man åker epa liksom.

Ikväll blir det först träning, sen fruktsallad och twister med brudsen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varsågod:)Måste passa på när du tackar!

2010-01-20 @ 09:35:58
Postat av: mischiee

va gött det lät, saknar dej plutt =)

2010-01-20 @ 13:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0