Nytt liv, here I come!

Idag var Frida och jag på aerobics. För medelålders (och uppåt) gubbar och tanter.
Piece of cake, tänkte jag. Men nejdå!

Det hoppades och skuttades och vevades i armarna så jag ett tag trodde jag skulle lätta från marken och flyga iväg. Och tanten som höll passet måste ha gått på något, så hurtig och aktiv som hon var.

Så nu är jag och min späda lilla kropp (som inte alls är späd och liten och har inte varit sen jag gick i 4an) trött och nöjd med mej själv.

Nej, nu väntar Family Guy på mej, WIIIHOOOO!


Kommentarer
Postat av: Modern

Underskatta aldrig pantertanters(och gubbars)förmåga! Har jag gjort många gånger. Känns bara jobbigt när man måste inse fakta - att man är/har varit en slöfis lite för länge:(

2010-01-15 @ 11:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0