Mycket bra idé

Jag tycker det är riktigt lämpligt att efter att ha druckit upp mitt, emmas och robins champangeglas att sammanfatta året med dom bästa bilderna från det gånga året.


Såhär firade vi min 19års dag.

Vi friluftsdagade i h-fjäll faktiskt.

Vi var på studentfest också.

Vi åkte till Göteborg med dansen.

Ida fyllde 19 och det var valborg även detta år.

Det blev några cabarédagar också.

Första kolsnäs kom en vacker dag.

Plötsligt blev det bal.

Och här da, där tog vi studenten jag och ida.

men resten tar vi imorn. godnatt.


Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

fin blogg ! Kika gärna in hos mig & svara på min fråga! :)

Gott nytt år :)

2010-01-01 @ 11:54:38
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0