Vem ska trösta knyttet?

Iförrgår fick jag huvudvärk. Och den har fortfarande inte gått över.
Jag har det över nätterna också. Aldrig haft det tidigare.

Därför gör jag det enda rationella vid sådana här situationer:
Leker googledoktor.

Inget jag rekommenderar hypokondriker som mej själv. Man får hur många tips som helst på vad det kan vara och plötsligt har man inte bara huvudvärk, det är en propp i hjärnan.

Dag 4

Bild på Ida och jag, 2006.
Nämen, här sitter vi och myser inne på toaletten på en av alla miljoner hemmafester vi var på det året. Det var andra bullar då. Väldigt andra bullar.

Ikväll blir det übermys hos Frida.
Hon, Ylva och jag ska laga middag. Hamburgare, klyftpotatis och pepparkakscheescake.
Gud nä se gött!


Kommentarer
Postat av: Moster

Recept tack,på pepparkakscheezzzcake.låter underligt

men gott kram dubbelkram

2010-12-04 @ 18:07:29
Postat av: ellen

Vi letade upp receptet på google, sök på pepparkakscheesecake så kommer det fram :) Det var gött! Kraaam!

2010-12-05 @ 12:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0