Tjena Ågren

Tentaångesten kom till slut.
Jag har varit lugn å så lugn flera dagar och tänkt att det löser sej.

Nu undrar jag, dagen innan tentan, HUR fan ska det lösa sej?

Kanske när jag vaknar upp imorn har någon planterat ett chip i huvudet på mej om kinesisk matlagning? Att tentaguden uppenbarar sej och ger mej alla svar? Att läraren har skrivit en så löjligt enkel tenta att en femåring skulle klara den? Magi?

Ågren, ågren, ågren..

Dag 6

Bild på Hannah, Micha & Ida, 2008.
Här firade vi Michas artonårsdag och lella fick äntligen gå in på krogen med oss lagligt.
Vi förstår fortfarande inte hur hon gick med på att ha på sej hatten och skylten.
Men kul var det!


Kommentarer
Postat av: Mischie

Haha kul jöö :) går med på allt jag vettu, 20 års dagen va väl värre må jag säga ;) haha

2010-12-06 @ 21:31:54
Postat av: ellen

Ja det var skitkul :D och jag kom på att nog ändå var värst på mitt 20årskalas.. JAG fattar inte hur JAG kunde gå ut sådär ;) haha!

2010-12-07 @ 11:08:11
Postat av: Modern

Andas med magen!!

2010-12-07 @ 17:42:54
Postat av: ellen

jaa jag gjorde det mama, innan tentan kunde jag bara andas och svettas.. men nu är det över=)

2010-12-07 @ 17:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0