En students tisdag

Andra dagen på terminen, och vi är lediga!

Därför åkte Ylva, Frida och jag ut på äventyr.
Vi åkte ääända bort till Grythyttan och tog en fika. Marshmallowslatte unt en stycke cocosbôll blev det! Och sen tillbaka till hället och köpte grejer till förfest, som alkohol och smink och grejer till efterfesten, som värktabletter.

All set för onsdag och lördag!

Om en stund cyklar (hörde du det mama?! Jag ska cykla!) Frida och jag till Ylva för lite massage och fångarna på fortet. Yepp, där har ni min tisdag! Hoppas ni antecknade. Provpapprena kommer på posten.


Vi har hällemys!
Bild snodd rakt av från
Frida!


Kommentarer
Postat av: Modern

Jag är fôrstümmad!! :)

2010-08-31 @ 20:21:48
Postat av: Ylva

Men du, är det inte tisdag idag!?

2010-08-31 @ 22:24:53
Postat av: ellen

Tack Ylva, jag är förvirrad :P

2010-08-31 @ 22:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0