Ny idé

Nu har jag fått för mej en grej igen.
Jag har fått för mej att jag vill utbilda mej till yogainstruktör. Efter att jag är klar med min pågående utbildning alltså. Jag har redan hittat en instruktörutbildning också som verkar perfekt. En intensivkurs på 30 000 spänn. Som hittat va?!

Nu pausar jag mitt uppe i detta förvirrande tillstånd och frågar mej själv:
Vad fan äre för jävla grej jag fått för mej?! Jag har gått på 3 yogaträningar. Ever.
Var jag duktig? Nej. Tyckte jag det var kul? Jovars. Men vill jag verkligen utbilda mej? JA!

Varför, Gud, varför sätter du såna konstiga griller i huvudet på mej?


Kommentarer
Postat av: Monstermalin

Därför att vi behöver utvecklas...Inte stagnera!!

Go for it girl!!! Eller hitta en billigare....

2010-04-21 @ 21:42:37
Postat av: Lollo

Ska vi ta o råna en bank tillsammans? :) Jag behöver massor av pengar ;>

2010-04-23 @ 16:59:54
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Ellen

Yes pliiiiiz! =)

2010-04-24 @ 10:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0