Verklighetscheck

Back to reality.
Är tillbaka i Hällefors och har precis ägnat 40 minuter åt att läsa om "Kroppen i grundskolans styrdokumet". Wow, säger jag bara, jag saknar ord. För jag fattade knappt ett ord jag läste. Försökte ta en minut och låta allt sjunka in så jag skulle förstå allt. Inte fan hjälpte det. Nu gillar jag inte universitetet så mycket längre. Inte blir det bättre av att vi ska orientera imorn.

Har iallafall haft en jättebra helg hemma i Torsby med familjen och flickorna. Saknar er redan. Men kommer väl hem igen om inte alltför länge och hälsar på och är Fanclub á la Ida!

Dagens låt:
Pixie Lott - Mama do


Kommentarer
Postat av: MonsterMalin

Nämen..dagens låt borde ju vara "I will never look back" med just "Back to reality" eller? Kram

2009-09-13 @ 22:00:28
Postat av: Anonym

hejsan , fin blogg :)

lust o lägga t mig i bloglovin ? själv anvönder ja en mapp på min dator som ja har alla bloggar ja läser i

kollar dom flera gånger om dagen , följer du mig me bloglovin lägger ja t dig i den mappen . :)

va säger du ?

2009-09-14 @ 09:42:44
URL: http://emmyandersson.blogg.se/
Postat av: Ida

Lovar du att du kommer tillbaka och skrattar åt mej och med mej? (A) :P haha.

2009-09-14 @ 10:26:18
Postat av: Ellen

SV mostra: Hehe ja det borde jag ju ha haft ja. Kram :)



Sv Ida: Kommer helt klart hem och skrattar åt/med dej snart igen.. Livet skulle vara så tråkigt om man inte fick göra det ;)

2009-09-14 @ 12:03:00
Postat av: Anonym

hejsan , fin blogg :)

lust o lägga t mig i bloglovin ? själv anvönder ja en mapp på min dator som ja har alla bloggar ja läser i

kollar dom flera gånger om dagen , följer du mig me bloglovin lägger ja t dig i den mappen . :)

va säger du ?

2009-09-14 @ 17:53:01
URL: http://emmyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0