Var är röda mattan?

 Jag hade förväntat mej värsta välkomstkomittén när jag kom hem igår, med ballonger, festhattar, röda mattan och huligantutor. Men in kliver jag och är totalt alena i hela huset.
WHAT?! liksom. Drottningen är här och inte en jävel hälsar henne välkommen.

Som straff på detta drog jag med mej mamma och pappa ner på mârten. Vi blev runtfösta som boskap bland folkmassan i några timmar. Jättemysigt, och jag köpte allt jag behövde.. 14 par strumpor och en vattenpipa.

Det var så kul att träffa min gööörls igår, har saknat dom. Blev förfestmys och sen ner på byn bland småbarnen. Ikväll gissar jag på en repris från igår!

Dagens låt:
AFI - Girl's not grey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0