Yoga

Trött, tröttare, Ellen.
Skulle inte förvåna mej om det snart är sjuk, sjukare, Ellen.

Idag ska jag och Frida testa yoga. Det ska bli riktigt kul. Har bara testat det 2 gånger tidigare, waaay back, och då klarade jag inte av att vara seriös. Jag fnissade hysteriskt för ingenting så yogatanterna kollade surt på mej. Jag är så himla löjlig. Men jag tror det ska gå bättre den här gången, men lovar inget.

 Hoppas dom inte tvingar mej göra några satanistiska övningar som gör ont bara.

Kan han, så ska väl jag kunna.

Dagens låt:
Takida - The things vi owe


Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart du kan, kör på =)



btw, tävling pågår..

2009-09-16 @ 14:14:28
URL: http://jjjohansson.webblogg.se/
Postat av: Monstermalin

Ungefär så sitter min lealöse man o läser tidningen, på golvet!!! Det är sant!!

2009-09-19 @ 00:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0