Bekännelser från Hällefors

Mamma, jag måste bekänna en sak.
Om du inte redan har märkt det är dina rosa mjukisbyxor borta. Ja, det var jag som tog dom dagen innan jag flyttade utan att säga något. Och jag ska inte ljuga, jag hade tagit den tillhörande tröjan också men jag fann den inte. Jag hoppas du inte är alltför upprörd över att jag tog "miss piggy" ifrån dej.

Men även fast jag har lite dåligt samvete över att jag tog den behövde jag den idag.
Jag vandrar runt här i lägenheten som en död miss piggy och myser, and I love it! 
Tack i efterhand morsan :)

Bilder från igår:




Dagens låt:
Jay-Z, Rihanna & Kanye West - Run this town


Kommentarer
Postat av: Johan

tja, vad pepp man ser ut haha, kan du skicka bilderna till mig på msn? :D

2009-09-06 @ 18:32:31
URL: http://johansvin.blogg.se/
Postat av: mischiee

hoppas verkligen att du kommer hem på fredag så jag har någon att gå ut med! ;)

2009-09-07 @ 10:20:22
Postat av: MonsterMalin

En stilla undran: räcker det inte med ett ljushuvud för att lysa upp din lägenhet??? Haha.

Nä,skämt åsido. Hur ska du palla med en Mârten ovanpå allt detta festande....:-P Ses o kram

2009-09-07 @ 21:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0