Paranoiacity

Min hjärna har runnit ut ur mina öron, jag orkar inte resa mej ur sängen, jag har ont på mitt snusställe, mitt hår är totally out of control.. Och ändå känner jag mej otroligt lättad och nästan lite lycklig för att tentan är klar och inlämnad. Jag lär väl avbeställa den där gravstenen nu då..

Jag tror jag har en stalker.
Flera dagar i rad har en bil varit vart än jag har befunnit mej. Igår åkte jag till Grythyttan 2 gånger, BÅDA gångerna åkte bilen där då också. Idag hade bilen parkerat BREVID mej. Jag lovar, bilen är ute efter mej.

Eller så kan det vara så att jag är paranoid också..


Kommentarer
Postat av: L♥tta

jag tror på stalker. Kanske för att jag också kan vara paranoid. ;P



Grattis till att ha gjort färdigt tentan! :D

2009-09-30 @ 22:13:15
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Postat av: Monstermalin

Jag tror på pyttigt samhälle med raggrunda... eller? Som hemma. Puss

2009-09-30 @ 22:40:56
Postat av: danni ♥

Vilken fin blogg! ♥

Ska vi följa varandra på bloglovin?

puss från danni

2009-10-01 @ 17:15:03
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0