Intresseklubben antecknar för fulla muggar

Alltså, säg INGET om inlägget nedan. 
Jag vet inte varför jag tyckte det skulle vara intressant att läsa om mitt sköldpadde-behov. Liksom, det ultimata sömnpillret. Får man skylla på att jag druckit ett glas vin lite för fort, så gör jag det. Punkt slut. 

Ja, allihopa som redan listat ut det, det blev puben igår. Sjuuwkt kuuuwl. Sjuuwkt mycket vin. Ljuva (alkis)studentlivet. Men idag är det pluggeliplugg. Phju, jag blir alldeles utmattad av texten vi har.

Men hör bara så smart jag låter:
"Den levda kroppen - en integrerad odelbar psykofysisk enhet"
Vaa? Se bara. I'm grrreat, som min vän tigern på flingpaketet skulle säga.

Dagens låt:
Ken Ring - Nu måste vi dra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0