Utomordentligt effektiv

Alltså, jag kan inte säga det för många gånger: Gud vad jag är effektiv!
(Jag tycker om att säga så för det får mej att låta viktig)

Sen jag kom hem igårkväll har jag hunnit med te och färgning hos wed & eriL + Ensam Mamma Söker som förresten måste vara det pinsammaste programmet ever. Jag bara SKÄMS IHJÄL!
 Mellan det nedrans pluggandet idag har jag hunnit med att hälsa på Micha & Erika + Erikas underbara mage i skolan. Självfallet tattade jag mej mat där också. Man är väl inte dum? Sen besökte jag sjukhuset också.

Vaaaa?! Hur effektiv är inte jag?!


Här ser jag dessutom smart ut också..
 Enligt mej själv alltså.


Dagens låt:
Paramore - Ignorance


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0