Silverdräkt? Nej tack.

Oj, så tomt det blev när tjejerna åkte. Jag ogillar skitmöe!
Men som tur är får jag nästan helt säkert träffa dom nästa helg, då kommer jag hem till byn igen. Känner att jag behöver bli lite ompysslad, så drottningmorsan, förbered dej på det!

Jag kom precis fram till att jag aldrig skulle ställa upp i Hål I väggen.
Varför? kanske ni undrar om ni har lite att fundera på idag. Jo, för jag skulle aldrig i hela mitt liv klämma på mej en sån där silvrig sparkdräkt. Otroligt osmickrande är dom, man ser varenda liten valk.

Så om Erik och Mackan ringer och bönar och ber mej om att vara med så får dom minsann byta ut dom där sparkdräkterna innan jag ställer upp. Där med basta!

Dagens låt:
Sean Kingston - Face drop


Kommentarer
Postat av: Monstermalin

Haha ^^ ! Know what you mean... Skräck!

2009-10-04 @ 21:01:20
Postat av: Anonym

jätte fin blogg hade du (: kolla min blogg och lähh gärna en kommentar , peeace ! <3

2009-10-04 @ 22:35:41
URL: http://nimanouvic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0