Någon måtta får det vara

Nu minsann TV3, har ni gått för långt!

Först visar ni orginal Top Model. Allt är frid och fröjd.
Sen kommer Top Model Australia. Okej, det kan jag gå med på.
Efter det, Top Model Canada. Jag är fortfarande ombord.

MEN NU! Nu visar dom Project Runway, och INGET top model alls!

Fine, jag kunde behärska mej när dom visade top model från något annat land än USA.
Men att plocka in Project Runway? Rena lågvattenmärket.

Jag är utom mej av ilska.

Dagens låt:
Jordin Sparks - SOS


Kommentarer
Postat av: Drottningmodern

Ha ha! Var tänkt att ringa upp dig för att höra vad som hänt! Vem vann i Kanada?

2009-10-20 @ 19:08:41
Postat av: ellen

Sv till drottningmama: Haha, ja jag var helt utom mej! Min favorit, den blonda vettu som jag inte trodde skulle vinna :) jag är nöjd!

2009-10-20 @ 21:25:41
Postat av: Miakela

Satte på tvn tjugofemminuter över eva och fick samma chock!

2009-10-21 @ 13:49:21
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0