Att förbanna saker i onödan

FÖRBENADE SPOTIFY.
Lägg märke till mitt ordval, mycket mer sofistikerat än fucking som jag egentligen menar.
Men som den universitetsbrud som jag är måste jag förfina saker och ting ibland.
Mognad folket, mognad!

Nu tappade jag tråden.
Det jag ville säga var att spotify inte fungerar. Jag är upprörd. UPPRÖRD!
Saker kan inte bara sluta fungera sådär utan anledning.

Jaha.. Nu funkar det helt plötslig igen.
Ja. Det är ett mysterium.

Dagens låt:
John Mayer - Dreaming with a broken heart


Kommentarer
Postat av: lajnawiklund

spotify har jävlats för mig också idag! irriterande!

2009-10-15 @ 18:34:26
URL: http://lajnawiklund.blogg.se/
Postat av: Monstermalin

Men telefoner då..? Som byter ringsignaler helt själv så jag tar inte åt mig när min mobil ringer...Suck.

2009-10-15 @ 20:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0