Ellen är en nörd

Det är bara crap på TV. Sällskapet sover. Jag vill inte diska.
Därför tänker jag göra en otroligt nördig lista.
En "vad-jag-gillar-mest-på-julen-lista".

Here we go!

Bästa julmaten: Julskinka
Bästa juldrycken: Julmust
Bästa julplagget: Raggsockor
Bästa julgodis: Mormors ischoklad
Bästa på Kalle Ankas jul: Tomtens verkstad
Bästa jullåten: Som sagt, Fairytale Of New York
Bästa julfilmen: The nightmare before christmas
Bästa julkalendern: Omöjligt val. En av dom är Mysteriet på Greveholm

Sådär ja. En nördig lista var det ja. Orkade inte mer.
Nu ska jag väcka sällskapet och kräva dess uppmärksamhet.

Dagens lista:
Alkaline Trio - Calling all skelletons


Kommentarer
Postat av: Monstermalin

:D Du glömde Bästa julmo(å)ste(r): Vara med högljudda-tjocka-släkten!!! Längtar.

2009-11-30 @ 21:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0