Slutarååå!

Nu räcker det!
Alla snusar, jag ser snus överallt och folk slutar röka och börjar snusa JUST NU!
Varför pratar alla om snus när jag slutat? Jag menar, till och med Josefin Crafoord sa imorse att hon tyckte det kunde vara lite coolt att tjejer snusar.. Jag vill också vara cool igen! Det här är inte rättvist, på något sätt! 

 Och sluta släng upp snusdosor i ansiktet på mej helt oväntat, om ni inte aktar er så hugger jag!

Kom till mamma!
Japp, jag saknar det.

Dagens låt:
Chicane ft. Natasha Bedingfield - Brusied water

Kommentarer
Postat av: Maria Öööööööööööönberg

nu har jag också slutat snusa.. eller, jag tog sista idag. Får se hur länge det håller sig ;D

2009-05-07 @ 19:27:17
Postat av: Anonym

Heja maria :D

2009-05-08 @ 16:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0