'Patrik'

Sinnessjukt trött. När ska jag ta igen all sömn jag behöver om inte på helgen? =/
Kanske skulle ta sovmorgon imorn?

KUL att sötnosarna var här igår, 'alla' var med! :) Har alltid lika kul med er!
Blev Idet igår efter tjejförfesten här igår som naturligtvis blev våldgästad av grabbar..
Men det gjorde inte sååå mycket :) Kul kväll!


ALLA behöver en 'Patrik':
Ellen:
 Åhh, allt känns jobbigt och drygt!
Ida:
 Men gör såhär! Lyssna på Angel Eyes, ta en kopp te och skriv till Patrik!
Ellen:
 Ja det ska jag göra! Men.. Vem är Patrik?
Ida:
Heter han inte så?
Ellen:
 Njae.. Menar du ******?
Ida:
Ja det gör jag nog!
Ellen:
 Haha! Ja det ska jag göra.. Alla behöver en 'Patrik' tror jag faktiskt, som gör en glad.
:)

Dagens låt:
Salem Al Fakir - Astronaut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0